Roliga skämt

Vad är det för likhet mellan en kundvagn och en blondin?
Svar: Svar: För en tia får du dem vart du vill!

Vad är det för likhet mellan snopp och ett tuggummi???
Svar: Båda ligger inne i munnen på blondiner...

Varför har blondiner svårt att skriva siffran 11?
Svar: De vet inte vilken siffra de ska sätta först!

Hur får man en blondin att skratta på påskafton?
Svar: svar: man berättar en rolig vits på julafton...



En blondin går in i en elektronikaffär och säger till expiditen:
-Jag vill ha den där teven! och pekar med fingret.
- Tyvärr, vi säljer inte till blondiner, sa expiditen.
Blondinen gick iväg och tänkte, om jag ändrar hårfärg, då kan han inte säga att jag är blondin!
Efter blondinen hade ändrat hårfärg, så kom hon tillbaka och pekade och sa:
- Jag vill ha den där teven!
- Tyvärr, men vi säljer inte till blondiner, svarade expiditen igen.
Blondinen gick ledsen där ifrån och tänkte, nä, jag färgar håret blått!
Hon kom tillbaka med blått hår och sa:
- Jag vill ha den där teven!!!
- Tyvärr, men vi säljer inte till blondiner!
- Hur fan vet du att jag är blondin, sa blondinen.
Expiditen svarade:
- ... det där är en mikrovågsugn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0